Våra erbjudanden under Black Friday

Jag har berättat om min familj många gånger. Inte alltför sällan har det handlat om vår allas ganska stora fascination vid att spara pengar. Att alltid göra en bra affär. Inom vår familj är det, som ni kan förstå, viktigt att hitta bra erbjudanden under Black Friday. Det är ett ypperligt tillfälle för oss, för mig, mina syskon och för mina föräldrar, att göra kap. Kap efter kap för att sedan inte behöva tänka så mycket mer på shopping under året. I år har vi gått ett steg längre när det gäller erbjudanden på Black Friday – och det är det jag kommer att skriva om idag.

Jag slänger in en brasklapp (eller vad man ska kalla det). För er som väntar på att bloggen ska återgå till normalläge i form av teman jag skriver om så kan jag säga detta: Efter att Black Fridays erbjudanden är slut, och likaså helgen efteråt inträffat, så kommer jag att återgå till det normala. Fram till dess blir det erbjudanden under Black Friday non-stop. Idag med fokus på min familj.

Mamma är alltid den som är roligast att följa under den stora shoppingfredagen. Hon har stenkoll på allt vad erbjudanden heter under Black Friday. Det gör att hon är den man kan gå till om man undrar något. Hon är vanligtvis en ganska lugn och sansad person. När det gäller erbjudanden på Black Friday blir hon en helt annan person. En person som använder uttryck som min mamma aldrig skulle tillämpa. "Är du inte klok?!" och liknande. Denna reaktion kan man få om man har funderat efter att titta på löparskor i fel butik. Vad vet hon om löparskor, egentligen? Hur kan hon, av alla människor, ha koll på var de bästa erbjudandena finns under Black Friday? Hon som aldrig har sprungit en meter. Denna fråga går inte att besvara. Tro mig, jag har försökt många gånger.

Mina tvillingsyskon är också väldigt roliga att vända blicken mot under Black Friday och när alla erbjudanden står för dörren. De vill, trots att de ser likadana ut, väldigt gärna betona skillnaderna mellan sig. Detta till trots så blir det alltid tävling om vem som får de bästa erbjudandena under Black Friday. Ja, alltså bästa Black Friday-erbjudandena på samma slags produkter. Det är detta som är så lustigt.

Nästa gång ni hör från mig kommer ni få en rapport om vad jag ska köpa under årets shoppingfredag. Stay tuned, så hörs vi snart igen!