Köpa skal till iPhone 13 Pro

Det gick inget vidare när jag skulle berätta för pappa om det skal jag köpt till min iPhone 13 Pro. Alla ni som läste förra veckans inlägg känner till detta gott och väl. Det blev en skenbar enighet om vad vi talade om, kan man säga. Jag talade om skal till min iPhone 13 Pro. Han talade om skaldjur. Ja, så ni kan ju förstå att det inte var det mest produktiva samtalet jag har haft. Inte heller var det pappas starkaste samtal någonsin.

Nåväl, som ni vet så är jag väldigt nöjd med skalet till min iPhone 13 Pro. Den höjer upplevelsen av hela telefonen, på något vis. Ni som gjort liknande köp och känner er nöjda känner säkert igen känslan.

Vet ni vad jag hade för skal till min iPhone 13 Pro innan? Jag hade inget mobilskal alls! Är det inte helt från vettet korkat av mig? Jo, det är det, kan jag säga på en gång. Det blev bara inte så. Jag kunde inte hitta det perfekta skalet till iPhone 13 Pro. Då blev det så att jag inte valde något överhuvudtaget. Jag vet att det är oerhört korkat men så var det i alla fall.

Jag insåg, efter förra inlägget om min iPhone 13 Pro och dess nya skal, att jag aldrig beskrev det. Med Det menar jag alltså skalet som nu pryder min telefon. Detta hade jag därför tänkt ägna mig åt idag. Ni som vill återkomma när jag har något vettigare att tala om är välkomna tillbaka imorgon. Då släpps inlägget om den senaste filmen, som utlovat. Jag ser fram emot det.

Hur som helst, skalet till min iPhone 13 Pro alltså. Det är bland de bästa köp jag genomfört i mitt liv, utan tvekan. Det låter dramatiskt men så är det verkligen. Jag valde att, en gång för alla, inte snåla med det jag skulle köpa den här gången. Jag investerade verkligen i ett fint skal till min iPhone 13 Pro. Det är av silikon, men inte någon billig variant. Nej, detta material syftar till att ge extra stötdämpande effekt. Dessutom så har skalet ett väldigt vackert motiv som jag själv valt ut. Från ett av mina drömresmål. Skalet till min iPhone 13 Pro får lov att verka som en motivator för att jag någon gång ska ta mig dit.

Jag återkommer som sagt imorgon. Ta hand om er till dess!